Ucuza lahmacun sattığı için şikayet edilen esnaf: 'Yüzde 15 karla satıyorum'

Sivas'ta sattığı 50 TL'lik lahmacunla gündeme gelen Selahattin Yapalı, lahmacunun "50 TL'ye satılamayacağı" şeklinde gelen tepkilere cevap verdi. Satışlarda yüzde 15 karının olduğunu söyleyen Yapalı, "Ucuza satıyorum ama ben kar ediyorum" dedi.

Ucuza lahmacun sattığı için şikayet edilen esnaf: 'Yüzde 15 karla satıyorum'
Sivas'ta sattığı 50 TL'lik lahmacunla gündeme gelen Selahattin Yapalı, lahmacunun "50 TL'ye satılamayacağı" şeklinde gelen tepkilere cevap verdi. Satışlarda yüzde 15 karının olduğunu söyleyen Yapalı, "Ucuza satıyorum ama ben kar ediyorum" dedi.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0