Diyaliz için hastaneye sevk edildi: İsmail Yetişkin'in sağlık durumuna ilişkin açıklama

Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı'nca yürütülen soruşturma kapsamında dün sabah gözaltına alınan Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin'in hemşiresi, gözaltı sürecinde yapılan 4 saatlik diyalizin yetersiz kaldığını ifade etti. Hemşire; Yetişkin'in şeker, diyabet ve kalp hastası olduğunu belirterek, yaklaşık dört yıldır 8 saatlik ev diyalizi uygulandığını söyledi.

Diyaliz için hastaneye sevk edildi: İsmail Yetişkin'in sağlık durumuna ilişkin açıklama
Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı'nca yürütülen soruşturma kapsamında dün sabah gözaltına alınan Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin'in hemşiresi, gözaltı sürecinde yapılan 4 saatlik diyalizin yetersiz kaldığını ifade etti. Hemşire; Yetişkin'in şeker, diyabet ve kalp hastası olduğunu belirterek, yaklaşık dört yıldır 8 saatlik ev diyalizi uygulandığını söyledi.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0