Diyaliz için hastaneye sevk edildi: İsmail Yetişkin'in sağlık durumuna ilişkin açıklama
Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı'nca yürütülen soruşturma kapsamında dün sabah gözaltına alınan Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin'in hemşiresi, gözaltı sürecinde yapılan 4 saatlik diyalizin yetersiz kaldığını ifade etti. Hemşire; Yetişkin'in şeker, diyabet ve kalp hastası olduğunu belirterek, yaklaşık dört yıldır 8 saatlik ev diyalizi uygulandığını söyledi.
Seferihisar Cumhuriyet Başsavcılığı'nca yürütülen soruşturma kapsamında dün sabah gözaltına alınan Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin'in hemşiresi, gözaltı sürecinde yapılan 4 saatlik diyalizin yetersiz kaldığını ifade etti. Hemşire; Yetişkin'in şeker, diyabet ve kalp hastası olduğunu belirterek, yaklaşık dört yıldır 8 saatlik ev diyalizi uygulandığını söyledi.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
