Eğitim-İş'ten Bakan Tekin'e çağrı: 'Çocuğunu gönderdiğin okulda ne varsa devlet okulunda da istiyoruz'

Eğitimde dönem sonu değerlendirmesini ve güvenli okul taleplerini MEB önünde açıklayan Eğitim-İş Başkanı Özbay, Bakan Tekin'e seslenerek "Çocuğunu gönderdiğin özel okulda ne varsa devlet okulunda da onu istiyoruz" dedi.

Eğitim-İş'ten Bakan Tekin'e çağrı: 'Çocuğunu gönderdiğin okulda ne varsa devlet okulunda da istiyoruz'
Eğitimde dönem sonu değerlendirmesini ve güvenli okul taleplerini MEB önünde açıklayan Eğitim-İş Başkanı Özbay, Bakan Tekin'e seslenerek "Çocuğunu gönderdiğin özel okulda ne varsa devlet okulunda da onu istiyoruz" dedi.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0