Eğitim-İş'ten Bakan Tekin'e çağrı: 'Çocuğunu gönderdiğin okulda ne varsa devlet okulunda da istiyoruz'
Eğitimde dönem sonu değerlendirmesini ve güvenli okul taleplerini MEB önünde açıklayan Eğitim-İş Başkanı Özbay, Bakan Tekin'e seslenerek "Çocuğunu gönderdiğin özel okulda ne varsa devlet okulunda da onu istiyoruz" dedi.
Eğitimde dönem sonu değerlendirmesini ve güvenli okul taleplerini MEB önünde açıklayan Eğitim-İş Başkanı Özbay, Bakan Tekin'e seslenerek "Çocuğunu gönderdiğin özel okulda ne varsa devlet okulunda da onu istiyoruz" dedi.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
