“Kadın ağırlıklı kurula başkanlık edeceğim”
Türkiye Noterler Birliği’nin 55. Olağan Genel Kurulu sonrasında başkanlığa seçilen Fulya Uysal Güler, görevine başladı. Habertürk’e konuşan Güler, “Birliğimiz tarihinde ilk kez kadın ağırlıklı bir Yönetim Kurulu’na başkanlık edecek olmanın ayrı bir mutluluğunu yaşıyorum. Bu görev, şahsım adına olduğu kadar noterlik mesleğinde emek veren tüm kadın meslektaşlarımız adına da anlamlı bir dönüm noktasıdır” dedi
Türkiye Noterler Birliği’nin 55. Olağan Genel Kurulu sonrasında başkanlığa seçilen Fulya Uysal Güler, görevine başladı. Habertürk’e konuşan Güler, “Birliğimiz tarihinde ilk kez kadın ağırlıklı bir Yönetim Kurulu’na başkanlık edecek olmanın ayrı bir mutluluğunu yaşıyorum. Bu görev, şahsım adına olduğu kadar noterlik mesleğinde emek veren tüm kadın meslektaşlarımız adına da anlamlı bir dönüm noktasıdır” dedi
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
