Cumhurbaşkanı Erdoğan: Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, dün Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde "Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması" programında konuştu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde. Kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz.” dedi.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, dün Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde "Mah-ı Muharrem Oruç Açma Lokması" programında konuştu. Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Kerbela’nın acısı hala yüreğimizde. Kederi 14 asırdır o günkü gibi yaşıyoruz.” dedi.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
