Geciktiği gerekçesiyle AYT'ye alınmayan Rümeysa İşçi: 'Tüm emeklerim çöp oldu'
Osmaniye’de, geçen hafta sonu yapılan AYT sınavı için gittiği okulun kapısından alınmayan Rümeysa İşçi, erkenden yola çıktıklarını ancak trafiğe takıldıklarını bildirdi ve “Bir yıllık emeğim boşa gitti, tüm emeklerim birkaç saniyeyle çöp oldu. Oradaki ÖSYM görevlisinin kendi çocuğu olsaydı aynısını yapabilecek miydi? Onu o şekilde bırakmaya içi elverecek miydi?” dedi.
Osmaniye’de, geçen hafta sonu yapılan AYT sınavı için gittiği okulun kapısından alınmayan Rümeysa İşçi, erkenden yola çıktıklarını ancak trafiğe takıldıklarını bildirdi ve “Bir yıllık emeğim boşa gitti, tüm emeklerim birkaç saniyeyle çöp oldu. Oradaki ÖSYM görevlisinin kendi çocuğu olsaydı aynısını yapabilecek miydi? Onu o şekilde bırakmaya içi elverecek miydi?” dedi.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
