Yusuf Tekin'den, açlık grevindeki öğretmenlerle ilgili ilk açıklama: 'Keşke önce şikayetlerini gelip Bakanlığa söyleseydiler'

Özel sektör ve mülakat mağduru eğitimcilerin başlattığı eylemlere ilişkin ilk kez konuşan Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Bakanlığa ulaşmış herhangi bir şikayet olmadığını savundu. Tekin, "Keşke açlık grevi yapmadan önce şikayetlerini gelip Bakanlığa söyleseydiler" dedi.

Yusuf Tekin'den, açlık grevindeki öğretmenlerle ilgili ilk açıklama: 'Keşke önce şikayetlerini gelip Bakanlığa söyleseydiler'
Özel sektör ve mülakat mağduru eğitimcilerin başlattığı eylemlere ilişkin ilk kez konuşan Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin, Bakanlığa ulaşmış herhangi bir şikayet olmadığını savundu. Tekin, "Keşke açlık grevi yapmadan önce şikayetlerini gelip Bakanlığa söyleseydiler" dedi.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0