Yaşadığı 'çöp ev'de mahsur kaldı: Polisi arayıp yardım istedi
Bursa'nın Mudanya ilçesinde, eşiyle boşandıktan sonra psikolojisinin bozulduğu iddia edilen Mehmet Sedat G. (70), 5'inci kattaki dairesinden biriktirdiği çöpler nedeniyle çıkamayınca cep telefonuyla ihbarda bulundu. Eve giren apartman yöneticisinin yardımıyla binadan çıkarılarak sağlık ekiplerine teslim edildi.
Bursa'nın Mudanya ilçesinde, eşiyle boşandıktan sonra psikolojisinin bozulduğu iddia edilen Mehmet Sedat G. (70), 5'inci kattaki dairesinden biriktirdiği çöpler nedeniyle çıkamayınca cep telefonuyla ihbarda bulundu. Eve giren apartman yöneticisinin yardımıyla binadan çıkarılarak sağlık ekiplerine teslim edildi.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
