Tarlada 70 yaşında geçim mesaisi: 'Çalışmak zorundayım' diyen kadın işçi yevmiye artışı istedi
Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde 30 dereceyi aşan sıcaklıkta tarlada çalışan 70 yaşındaki kadın tarım işçisi, tansiyon ve solunum rahatsızlıklarına rağmen geçimini sağlayabilmek için çalışmak zorunda olduğunu belirterek, "Yevmiye yetmiyor, artırılması lazım" dedi.
Osmaniye'nin Kadirli ilçesinde 30 dereceyi aşan sıcaklıkta tarlada çalışan 70 yaşındaki kadın tarım işçisi, tansiyon ve solunum rahatsızlıklarına rağmen geçimini sağlayabilmek için çalışmak zorunda olduğunu belirterek, "Yevmiye yetmiyor, artırılması lazım" dedi.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
