Sivas'ta hakları ödenmeyen işçiler camiye çıkarak eylem yaptı

Sivas'ta Merkez Cami inşaatında çalışan işçiler, haklarının ödenmemesi nedeniyle cami kubbesine çıkarak eylem başlattı.

Sivas'ta hakları ödenmeyen işçiler camiye çıkarak eylem yaptı
Sivas'ta Merkez Cami inşaatında çalışan işçiler, haklarının ödenmemesi nedeniyle cami kubbesine çıkarak eylem başlattı.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0