Sivas'ta hakları ödenmeyen işçiler camiye çıkarak eylem yaptı
Sivas'ta Merkez Cami inşaatında çalışan işçiler, haklarının ödenmemesi nedeniyle cami kubbesine çıkarak eylem başlattı.
Sivas'ta Merkez Cami inşaatında çalışan işçiler, haklarının ödenmemesi nedeniyle cami kubbesine çıkarak eylem başlattı.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
