Sivas Katliamı'nda yaşamını yitiren 33 kişi Kadıköy’de anıldı: 'Katliamlarla hesaplaşılmadan demokrasi gelmez'

Alevi kurum ve dernekleri Kadıköy’de Sivas Katliamı’nın 33’üncü yılında katliamda yaşamını yitiren 33 kişi için yürüyüş ve anma gerçekleştirdi. Semah ve deyişlerle yapılan anmada, katliamın gerçekleştiği Madımak Oteli'nin bir "Utanç Müzesi"ne dönüştürülmesi talebi yinelendi.

Sivas Katliamı'nda yaşamını yitiren 33 kişi Kadıköy’de anıldı: 'Katliamlarla hesaplaşılmadan demokrasi gelmez'
Alevi kurum ve dernekleri Kadıköy’de Sivas Katliamı’nın 33’üncü yılında katliamda yaşamını yitiren 33 kişi için yürüyüş ve anma gerçekleştirdi. Semah ve deyişlerle yapılan anmada, katliamın gerçekleştiği Madımak Oteli'nin bir "Utanç Müzesi"ne dönüştürülmesi talebi yinelendi.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0