Şişli'de İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü ilkokulları AKP'ye açtı!
Şişli'de iki ilkokul binası AKP'nin üye buluşma programı için kullanıldı. CHP Şişli İlçe Başkanı Canercan Kartal, okulların bu amaçla kullanılmasının hukuku askıya almak olduğunu belirterek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne tepki gösterdi.
Şişli'de iki ilkokul binası AKP'nin üye buluşma programı için kullanıldı. CHP Şişli İlçe Başkanı Canercan Kartal, okulların bu amaçla kullanılmasının hukuku askıya almak olduğunu belirterek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne tepki gösterdi.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
