Sadettin Saran: Bizden sonra gelenlere destek olacağız
Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, Kadın Futbol Takımı'nın şampiyonluk töreninde yaptığı konuşmada, "Biz ayrılırken burada kimse Sadettinci olarak ayrılmıyor. Hepimiz Fenerbahçe için ayrıldık. Biz de bizden sonra gelenlere destek olacağız" dedi.
Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, Kadın Futbol Takımı'nın şampiyonluk töreninde yaptığı konuşmada, "Biz ayrılırken burada kimse Sadettinci olarak ayrılmıyor. Hepimiz Fenerbahçe için ayrıldık. Biz de bizden sonra gelenlere destek olacağız" dedi.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
