Özür dilerim...

Bizim kuşak dünyaya merhaba dediğinde cumhuriyet daha 40’ına girmemişti.

Özür dilerim...
Bizim kuşak dünyaya merhaba dediğinde cumhuriyet daha 40’ına girmemişti.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0