Özür dilerim...
Bizim kuşak dünyaya merhaba dediğinde cumhuriyet daha 40’ına girmemişti.
Bizim kuşak dünyaya merhaba dediğinde cumhuriyet daha 40’ına girmemişti.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
