NATO zirvesi öncesi Trump'tan 'Erdoğan' övgüleri: 'O olmasaydı gelmezdim, saygın bir lider'
ABD Başkanı Trump, Ankara'da yapılacak NATO zirvesi öncesi yaptığı değerlendirmede "Saygın bir adam, saygın bir lider. Benim de dostum. Cumhurbaşkanı Erdoğan'a saygımdan dolayı NATO Zirvesi'ne katılacağım. Erdoğan olmasaydı belki zirveye gitmezdim" ifadelerini kullandı.
ABD Başkanı Trump, Ankara'da yapılacak NATO zirvesi öncesi yaptığı değerlendirmede "Saygın bir adam, saygın bir lider. Benim de dostum. Cumhurbaşkanı Erdoğan'a saygımdan dolayı NATO Zirvesi'ne katılacağım. Erdoğan olmasaydı belki zirveye gitmezdim" ifadelerini kullandı.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
