MV Hondius gemisindeki bir Kanadalı yolcunun daha testi pozitif çıktı

Nisan ayında hantavirüs vakalarının görüldüğü MV Hondius adlı kruvaziyer gemisinde seyahat eden bir Kanadalının daha testinin pozitif çıktığı açıklandı. Yeni vakayla birlikte gemi bağlantılı toplam enfeksiyon sayısı 11'e yükselirken, üç kişinin hayatını kaybettiği bildirildi. Kanada sağlık yetkilileri, hastanın izolasyonda tutulduğunu ve toplumla temas etmediğini belirtirken, Dünya Sağlık Örgütü gemide bulunan herkes için 42 günlük karantina önerisinde bulundu.

MV Hondius gemisindeki bir Kanadalı yolcunun daha testi pozitif çıktı
Nisan ayında hantavirüs vakalarının görüldüğü MV Hondius adlı kruvaziyer gemisinde seyahat eden bir Kanadalının daha testinin pozitif çıktığı açıklandı. Yeni vakayla birlikte gemi bağlantılı toplam enfeksiyon sayısı 11'e yükselirken, üç kişinin hayatını kaybettiği bildirildi. Kanada sağlık yetkilileri, hastanın izolasyonda tutulduğunu ve toplumla temas etmediğini belirtirken, Dünya Sağlık Örgütü gemide bulunan herkes için 42 günlük karantina önerisinde bulundu.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0