Muğla’nın yeşil geleceğine Londra imzası

Muğla Büyükşehir Belediyesi, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) tarafından yürütülen Yeşil Şehirler Programı’na resmen dâhil oldu. İngiltere’nin başkenti Londra’da düzenlenen EBRD Belediye Başkanları Konferansı kapsamında Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’ın katılımıyla Mutabakat Anlaşması imzalanırken, kentin sürdürülebilir geleceğine yönelik önemli bir adım atıldı.

Muğla’nın yeşil geleceğine Londra imzası
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) tarafından yürütülen Yeşil Şehirler Programı’na resmen dâhil oldu. İngiltere’nin başkenti Londra’da düzenlenen EBRD Belediye Başkanları Konferansı kapsamında Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’ın katılımıyla Mutabakat Anlaşması imzalanırken, kentin sürdürülebilir geleceğine yönelik önemli bir adım atıldı.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0