MEB düğmeye bastı: Okul kantinlerinde yeni dönem
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), öğrencilerin okulda tükettiği yiyeceklerden içtikleri suyun kalitesine kadar gıdada hem denetimi hem de güvenliği artıracak yeni bir uygulamaya hazırlanıyor. Okul kantinlerinde işleyişi baştan sona değiştirecek yeni dijital sistemin 2026-2030 İklim Değişikliği Eylem Planı kapsamında devreye alınması planlanıyor.
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), öğrencilerin okulda tükettiği yiyeceklerden içtikleri suyun kalitesine kadar gıdada hem denetimi hem de güvenliği artıracak yeni bir uygulamaya hazırlanıyor. Okul kantinlerinde işleyişi baştan sona değiştirecek yeni dijital sistemin 2026-2030 İklim Değişikliği Eylem Planı kapsamında devreye alınması planlanıyor.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
