Kütahya’da zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısı 71’e yükseldi

Kütahya’da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan ve sağlık kuruluşlarına başvuranların sayısı 71’e yükseldi. Öğrencilerden 48’i taburcu edilirken, 23 kişinin ise tedavi ve gözlem süreci devam ediyor.

Kütahya’da zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısı 71’e yükseldi
Kütahya’da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan ve sağlık kuruluşlarına başvuranların sayısı 71’e yükseldi. Öğrencilerden 48’i taburcu edilirken, 23 kişinin ise tedavi ve gözlem süreci devam ediyor.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0