Kütahya’da zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvuranların sayısı 71’e yükseldi
Kütahya’da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan ve sağlık kuruluşlarına başvuranların sayısı 71’e yükseldi. Öğrencilerden 48’i taburcu edilirken, 23 kişinin ise tedavi ve gözlem süreci devam ediyor.
Kütahya’da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan ve sağlık kuruluşlarına başvuranların sayısı 71’e yükseldi. Öğrencilerden 48’i taburcu edilirken, 23 kişinin ise tedavi ve gözlem süreci devam ediyor.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
