Kültür ve Turizm Bakanlığı duyurdu: Nisan ayında turist sayısında dev düşüş

Kültür ve Turizm Bakanlığı verilerine göre, nisan ayında Türkiye’ye gelen yabancı ziyaretçi sayısı yıllık bazda gerilerken, hem aylık hem de dört aylık dönemde en çok turist ağırlayan kent İstanbul oldu.

Kültür ve Turizm Bakanlığı duyurdu: Nisan ayında turist sayısında dev düşüş
Kültür ve Turizm Bakanlığı verilerine göre, nisan ayında Türkiye’ye gelen yabancı ziyaretçi sayısı yıllık bazda gerilerken, hem aylık hem de dört aylık dönemde en çok turist ağırlayan kent İstanbul oldu.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0