Kastamonu’da ulaşımı rahatlatacak yeni köprü hizmete açıldı: ‘Kent ulaşımına yeni bir alternatif kazandırdık’
Kastamonu Belediyesi, ‘Ulaşım Ana Planı’ kapsamında şehrin yollarını elden geçirerek imar yollarını tamamlamaya devam ediyor. Rauf Denktaş Caddesi ile Alparslan Türkeş Bulvarı’nı bağlayan köprü tamamlanarak yurttaşların hizmetine açıldı. Açılışta konuşan Kastamonu Belediye Başkanı Hasan Baltacı, “Kent ulaşımına yeni bir alternatif kazandırdık” dedi.
Kastamonu Belediyesi, ‘Ulaşım Ana Planı’ kapsamında şehrin yollarını elden geçirerek imar yollarını tamamlamaya devam ediyor. Rauf Denktaş Caddesi ile Alparslan Türkeş Bulvarı’nı bağlayan köprü tamamlanarak yurttaşların hizmetine açıldı. Açılışta konuşan Kastamonu Belediye Başkanı Hasan Baltacı, “Kent ulaşımına yeni bir alternatif kazandırdık” dedi.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
