Kamu işçilerine ek ödemenin ilk yarısı yarın yapılacak
Kamuda çalışan milyonlarca işçinin merakla beklediği ilave tediye ödeme takvimi netleşti. Resmi Gazete'de yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı'na göre 2026 yılı ek ödeme tutarları iki taksit halinde hesaplara yatırılacak. İlk ödeme 22 Mayıs yani yarın, ikinci ödeme ise 18 Aralık'ta yapılacak.
Kamuda çalışan milyonlarca işçinin merakla beklediği ilave tediye ödeme takvimi netleşti. Resmi Gazete'de yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı'na göre 2026 yılı ek ödeme tutarları iki taksit halinde hesaplara yatırılacak. İlk ödeme 22 Mayıs yani yarın, ikinci ödeme ise 18 Aralık'ta yapılacak.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
