İran'da enerji alarmı: Pezeşkiyan'dan tasarruf çağrısı
İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan, savaş sürecinde İran'ın enerji altyapısında meydana gelen hasar nedeniyle benzin ve enerji tedarikinde kısıtlamalar yaşandığını açıkladı. Halkı enerji tasarrufuna çağıran Pezeşkiyan, özellikle bireysel araç kullanımındaki gereksiz tüketimin ülke kaynakları üzerinde baskı oluşturduğunu söyledi. İran yönetimi, saldırılarda zarar gören enerji tesislerinin yeniden devreye alınması için çalışmaların sürdüğünü belirtirken, tasarrufla sağlanacak kaynakların düşük gelirli kesimlere destek amacıyla kullanılabileceğini ifade etti.
İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan, savaş sürecinde İran'ın enerji altyapısında meydana gelen hasar nedeniyle benzin ve enerji tedarikinde kısıtlamalar yaşandığını açıkladı. Halkı enerji tasarrufuna çağıran Pezeşkiyan, özellikle bireysel araç kullanımındaki gereksiz tüketimin ülke kaynakları üzerinde baskı oluşturduğunu söyledi. İran yönetimi, saldırılarda zarar gören enerji tesislerinin yeniden devreye alınması için çalışmaların sürdüğünü belirtirken, tasarrufla sağlanacak kaynakların düşük gelirli kesimlere destek amacıyla kullanılabileceğini ifade etti.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
