İran heyeti ABD'lilerle neden fotoğraf çektirmedi?

İsviçre'de pazar gecesi ile pazartesi sabahı arasında gerçekleştirilen İran-ABD görüşmelerinden saatler önce, İranlı üst düzey yetkililer, X hesapları üzerinden dikkat çekici sembolik mesajlar paylaştı.

İran heyeti ABD'lilerle neden fotoğraf çektirmedi?
İsviçre'de pazar gecesi ile pazartesi sabahı arasında gerçekleştirilen İran-ABD görüşmelerinden saatler önce, İranlı üst düzey yetkililer, X hesapları üzerinden dikkat çekici sembolik mesajlar paylaştı.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0