İngiltere ve ABD'de veri merkezleri ulusal elektriğin yüzde 6'sını kullanıyor
Veri merkezlerinin elektrik tüketimi küresel ölçekte artıyor. ABD ve Birleşik Krallık şebeke payı yüzde 6 seviyesine ulaştı. Uluslararası Enerji Ajansı tüketimin iki katına çıkacağını öngörüyor.
Veri merkezlerinin elektrik tüketimi küresel ölçekte artıyor. ABD ve Birleşik Krallık şebeke payı yüzde 6 seviyesine ulaştı. Uluslararası Enerji Ajansı tüketimin iki katına çıkacağını öngörüyor.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
