İngiltere ve ABD'de veri merkezleri ulusal elektriğin yüzde 6'sını kullanıyor

Veri merkezlerinin elektrik tüketimi küresel ölçekte artıyor. ABD ve Birleşik Krallık şebeke payı yüzde 6 seviyesine ulaştı. Uluslararası Enerji Ajansı tüketimin iki katına çıkacağını öngörüyor.

İngiltere ve ABD'de veri merkezleri ulusal elektriğin yüzde 6'sını kullanıyor
Veri merkezlerinin elektrik tüketimi küresel ölçekte artıyor. ABD ve Birleşik Krallık şebeke payı yüzde 6 seviyesine ulaştı. Uluslararası Enerji Ajansı tüketimin iki katına çıkacağını öngörüyor.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0