Eskiden hem karizmatik hem gayet yakışıklıydı: Hayat ondan her şeyini aldı... Önce evini kaybetti, şimdi ağzında diş kalmadı

Eskilerin sık sık kullandığı bir deyiş vardır: "İnsan ne oldum değil ne olacağım demeli..." Genellikle de olumsuz anlamda kullanılır bu deyiş.

Eskiden hem karizmatik hem gayet yakışıklıydı: Hayat ondan her şeyini aldı... Önce evini kaybetti, şimdi ağzında diş kalmadı
Eskilerin sık sık kullandığı bir deyiş vardır: "İnsan ne oldum değil ne olacağım demeli..." Genellikle de olumsuz anlamda kullanılır bu deyiş.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0