Eskiden hem karizmatik hem gayet yakışıklıydı: Hayat ondan her şeyini aldı... Önce evini kaybetti, şimdi ağzında diş kalmadı
Eskilerin sık sık kullandığı bir deyiş vardır: "İnsan ne oldum değil ne olacağım demeli..." Genellikle de olumsuz anlamda kullanılır bu deyiş.
Eskilerin sık sık kullandığı bir deyiş vardır: "İnsan ne oldum değil ne olacağım demeli..." Genellikle de olumsuz anlamda kullanılır bu deyiş.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
