Eski İsrail Başbakanı Bennett’ten Starlink itirafı: İran’a alıcılar soktuk
Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, İran’daki hükümet karşıtı protestoculara destek olmak amacıyla ülkeye on binlerce Starlink internet alıcısı sokulması için süreç başlattığını söyledi. Bennett, mevcut Başbakan Binyamin Netanyahu hükümetini ise bu planı sürdürmemekle suçladı.
Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, İran’daki hükümet karşıtı protestoculara destek olmak amacıyla ülkeye on binlerce Starlink internet alıcısı sokulması için süreç başlattığını söyledi. Bennett, mevcut Başbakan Binyamin Netanyahu hükümetini ise bu planı sürdürmemekle suçladı.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
