Erkan Baş'tan İzmir'de iktidara 'NATO Zirvesi' eleştirisi: 'Bunlar ne yerli ne milli, dibine kadar Amerikancı!'

TİP Genel Başkanı Erkan Baş, İzmir'de düzenlenen forumda "NATO Zirvesi" üzerinden iktidara yönelik eleştirilerde bulunarak "İnandığım bütün değerler üzerine yemin ediyorum. Bunlar ne yerli ne milli, dibine kadar Amerikancı" dedi.

Erkan Baş'tan İzmir'de iktidara 'NATO Zirvesi' eleştirisi: 'Bunlar ne yerli ne milli, dibine kadar Amerikancı!'
TİP Genel Başkanı Erkan Baş, İzmir'de düzenlenen forumda "NATO Zirvesi" üzerinden iktidara yönelik eleştirilerde bulunarak "İnandığım bütün değerler üzerine yemin ediyorum. Bunlar ne yerli ne milli, dibine kadar Amerikancı" dedi.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0