Enner Valencia: 'Fenerbahçe'yi çok özlüyorum!'

Enner Valencia, 2-1 kazandıkları Almanya maçı sonrası Fenerbahçe taraftarlarına mesaj yolladı.

Enner Valencia: 'Fenerbahçe'yi çok özlüyorum!'
Enner Valencia, 2-1 kazandıkları Almanya maçı sonrası Fenerbahçe taraftarlarına mesaj yolladı.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0