Enner Valencia: 'Fenerbahçe'yi çok özlüyorum!'
Enner Valencia, 2-1 kazandıkları Almanya maçı sonrası Fenerbahçe taraftarlarına mesaj yolladı.
Enner Valencia, 2-1 kazandıkları Almanya maçı sonrası Fenerbahçe taraftarlarına mesaj yolladı.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
