Dilek İmamoğlu'ndan 'bozuk araç' tepkisi: 'Ekrem İmamoğlu’nun mahkeme salonunda fiziken bulunmasından bu kadar korkma sebebiniz ne?'
Aile Dayanışma Ağı’nın 36. Buluşmasında konuşan Dr. Dilek Kaya İmamoğlu, "449 gündür bir mücadelenin içerisindeyiz. Sabrediyoruz, gün sayıyoruz ama artık sabretmek istemiyoruz. Artık tüm sevdiklerimiz için tahliye bekliyoruz! Tam da burada adaletin işlediğine tanık olmak istiyoruz” dedi. İmamoğlu, "Ekrem İmamoğlu’nun mahkemeye çıkmasından bile korkar hale geldiniz. Araç bozuldu gibi uydurma bahanelerle mahkeme salonunda bulunma hakkını gasp ediyorsunuz" dedi.
Aile Dayanışma Ağı’nın 36. Buluşmasında konuşan Dr. Dilek Kaya İmamoğlu, "449 gündür bir mücadelenin içerisindeyiz. Sabrediyoruz, gün sayıyoruz ama artık sabretmek istemiyoruz. Artık tüm sevdiklerimiz için tahliye bekliyoruz! Tam da burada adaletin işlediğine tanık olmak istiyoruz” dedi. İmamoğlu, "Ekrem İmamoğlu’nun mahkemeye çıkmasından bile korkar hale geldiniz. Araç bozuldu gibi uydurma bahanelerle mahkeme salonunda bulunma hakkını gasp ediyorsunuz" dedi.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
