Depremde 42 kişiye mezar olan Bad-ı Saba Konutları'na ilişkin 2 kamu görevlisine dava açıldı
Kahramanmaraş Cumhuriyet Başsavcılığı, 6 Şubat depremlerinde 42 kişinin yaşamını yitirdiği Bad-ı Saba Konutları'na ilişkin Dulkadiroğlu Belediyesi'nde İmar ve Şehircilik Müdür Vekili Arzu Özaydın ile İmar ve Şehircilik Müdür Yardımcısı Serap Binici hakkında, "bilinçli taksirle ölüme ve yaralanmaya neden olma" suçundan dava açtı.
Kahramanmaraş Cumhuriyet Başsavcılığı, 6 Şubat depremlerinde 42 kişinin yaşamını yitirdiği Bad-ı Saba Konutları'na ilişkin Dulkadiroğlu Belediyesi'nde İmar ve Şehircilik Müdür Vekili Arzu Özaydın ile İmar ve Şehircilik Müdür Yardımcısı Serap Binici hakkında, "bilinçli taksirle ölüme ve yaralanmaya neden olma" suçundan dava açtı.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
