Çöp konteynerinde ölüme terk edilen kaplumbağayı kurtardılar
Antalya'nın Alanya ilçesinde belediye temizlik işlerinde görevli iki personel, çöp konteyneri içerisinde buldukları kaplumbağayı kurtararak yeniden doğaya bıraktı. Belediye personeli Topal ''Tüm vatandaşlarımıza söylüyorum kesinlikle canlılara zarar vermeyelim'' dedi.
Antalya'nın Alanya ilçesinde belediye temizlik işlerinde görevli iki personel, çöp konteyneri içerisinde buldukları kaplumbağayı kurtararak yeniden doğaya bıraktı. Belediye personeli Topal ''Tüm vatandaşlarımıza söylüyorum kesinlikle canlılara zarar vermeyelim'' dedi.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
