Çilek üreticisinin isyanı: 275 bin lira harcadı, 100 lira fiyat bekliyor
Bursa'da çocukluğundan bu yana çilek üreten 77 yaşındaki İsmail Kozan, bu yıl 4 dönümde yaptığı dikimde sadece fideye 275 bin lira harcadığını belirterek, maliyetlerin yüksekliğinden dert yandı.
Bursa'da çocukluğundan bu yana çilek üreten 77 yaşındaki İsmail Kozan, bu yıl 4 dönümde yaptığı dikimde sadece fideye 275 bin lira harcadığını belirterek, maliyetlerin yüksekliğinden dert yandı.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
