Başkan Subaşı: ‘25 Haziran’da proje ihalesine çıkacağız’
Bilecik Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı başkanlığında gerçekleştirilen Haziran ayı belediye meclis toplantısında, Bilecikli yurttaşları sevindirecek haber geldi. Meclis üyelerinin sorusu üzerine konuşan Başkan Subaşı, yıllardır sorun haline gelen alışveriş merkezine ilişkin borcu kapattıklarını belirtti.
Bilecik Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı başkanlığında gerçekleştirilen Haziran ayı belediye meclis toplantısında, Bilecikli yurttaşları sevindirecek haber geldi. Meclis üyelerinin sorusu üzerine konuşan Başkan Subaşı, yıllardır sorun haline gelen alışveriş merkezine ilişkin borcu kapattıklarını belirtti.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
