Bakan Uraloğlu: 11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İran-İsrail geriliminin ardından Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmeleri yakından takip ettiklerini belirterek, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin boğazı güvenli şekilde geçerek bölgeden ayrıldığını açıkladı. Bölgede bulunan 7 gemide ise 177 Türk vatandaşının görev yaptığı bildirildi.

Bakan Uraloğlu: 11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İran-İsrail geriliminin ardından Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmeleri yakından takip ettiklerini belirterek, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin boğazı güvenli şekilde geçerek bölgeden ayrıldığını açıkladı. Bölgede bulunan 7 gemide ise 177 Türk vatandaşının görev yaptığı bildirildi.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0