Bakan Uraloğlu: 11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçti
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İran-İsrail geriliminin ardından Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmeleri yakından takip ettiklerini belirterek, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin boğazı güvenli şekilde geçerek bölgeden ayrıldığını açıkladı. Bölgede bulunan 7 gemide ise 177 Türk vatandaşının görev yaptığı bildirildi.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, İran-İsrail geriliminin ardından Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmeleri yakından takip ettiklerini belirterek, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 geminin boğazı güvenli şekilde geçerek bölgeden ayrıldığını açıkladı. Bölgede bulunan 7 gemide ise 177 Türk vatandaşının görev yaptığı bildirildi.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
