Bakan Memişoğlu açıkladı: Sağlıkta 50 milyar dolarlık ihracat hedefi
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Türkiye'nin sağlıkta tedavi hizmetinin yanında koruyucu sağlık ve yerli üretim odaklı yeni bir döneme hazırlandığını söyledi. "Koruyan Sağlık" modelini ana politika olarak benimsediklerini belirten Memişoğlu, kilo, bağımlılıklar ve hareketsizliğin toplum için en önemli riskler arasında olduğunu ifade etti. Sağlık sanayisinde yerli üretimi artırmayı hedeflediklerini vurgulayan Memişoğlu, 5 yılda 10 milyar dolar, 10 yılda ise 50 milyar dolarlık ihracat hedeflediklerini açıkladı.
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Türkiye'nin sağlıkta tedavi hizmetinin yanında koruyucu sağlık ve yerli üretim odaklı yeni bir döneme hazırlandığını söyledi. "Koruyan Sağlık" modelini ana politika olarak benimsediklerini belirten Memişoğlu, kilo, bağımlılıklar ve hareketsizliğin toplum için en önemli riskler arasında olduğunu ifade etti. Sağlık sanayisinde yerli üretimi artırmayı hedeflediklerini vurgulayan Memişoğlu, 5 yılda 10 milyar dolar, 10 yılda ise 50 milyar dolarlık ihracat hedeflediklerini açıkladı.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
