Bakan Ersoy turizm sektörünün temsilcileri ile bir araya geldi
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya geldi. Bakan Ersoy, görüşmeye ilişkin değerlendirmelerini sosyal medya hesabından paylaştı.
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle bir araya geldi. Bakan Ersoy, görüşmeye ilişkin değerlendirmelerini sosyal medya hesabından paylaştı.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
