Aykut Kocaman'dan Fenerbahçe açıklaması: Tercihlerini kullandılar
Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Aykut Kocaman, teknik direktör belirleme sürecinde Oğuz Çetin ile sezon planlaması ve kadro yapılanması üzerine kapsamlı çalışmalar yürüttüklerini belirterek, uzlaşı arayışları sürerken 16 Haziran gecesi yapılan son görüşmenin ardından kendisiyle iletişimin kesildiğini söyledi. Kocaman, kulüplerde başarı ve başarısızlığın temel sorumlusunun yönetimler olduğunu vurgulayarak, alınan teknik direktör kararının yönetimin tercihi olduğunu ifade etti.
Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Aykut Kocaman, teknik direktör belirleme sürecinde Oğuz Çetin ile sezon planlaması ve kadro yapılanması üzerine kapsamlı çalışmalar yürüttüklerini belirterek, uzlaşı arayışları sürerken 16 Haziran gecesi yapılan son görüşmenin ardından kendisiyle iletişimin kesildiğini söyledi. Kocaman, kulüplerde başarı ve başarısızlığın temel sorumlusunun yönetimler olduğunu vurgulayarak, alınan teknik direktör kararının yönetimin tercihi olduğunu ifade etti.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
