Araştırma: Ultra işlenmiş gıdalar kansere kapı aralıyor
Yeni bir araştırma, günlük beslenmenin büyük bölümünü oluşturan ultra işlenmiş gıdaların akciğer kanseri riskini artırabileceğini ortaya koydu. Uzmanlar, bu gıdaların tüketiminin azaltılmasının sağlık açısından kritik olduğuna dikkat çekiyor.
Yeni bir araştırma, günlük beslenmenin büyük bölümünü oluşturan ultra işlenmiş gıdaların akciğer kanseri riskini artırabileceğini ortaya koydu. Uzmanlar, bu gıdaların tüketiminin azaltılmasının sağlık açısından kritik olduğuna dikkat çekiyor.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
