Ankara’da piknik keyfi cinayete döndü! Tartıştığı eşini bıçaklayarak öldürdü
Ankara'da dün pikniğe giden ailenin keyfi dehşete döndü Davut S., piknikte tartıştığı eşi Zahide S.'yi (46) bıçaklayarak öldürdü. Şüphelinin yakalanması için çalışma başlatıldı.
Ankara'da dün pikniğe giden ailenin keyfi dehşete döndü Davut S., piknikte tartıştığı eşi Zahide S.'yi (46) bıçaklayarak öldürdü. Şüphelinin yakalanması için çalışma başlatıldı.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
