Ankara'da 1 Haziran-30 Eylül tarihleri arasında ormanlara giriş yasaklandı
Ankara Valiliği, orman yangınlarının önlenmesine yönelik alınan tedbirler çerçevesinde 1 Haziran-30 Eylül tarihleri arasında ormanlara girişlerin yasaklandığını duyurdu.
Ankara Valiliği, orman yangınlarının önlenmesine yönelik alınan tedbirler çerçevesinde 1 Haziran-30 Eylül tarihleri arasında ormanlara girişlerin yasaklandığını duyurdu.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
