AKP Sakarya'da kampa girdi: Bakanlar ormanda sabah yürüyüşü yaptı

Sakarya’da düzenlenen AKP 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katılan bakanlar, Kocaeli Ormanya Doğal Yaşam Parkı’nda ormanda sabah yürüyüşü yaptı.

AKP Sakarya'da kampa girdi: Bakanlar ormanda sabah yürüyüşü yaptı
Sakarya’da düzenlenen AKP 33’üncü İstişare ve Değerlendirme Toplantısı’na katılan bakanlar, Kocaeli Ormanya Doğal Yaşam Parkı’nda ormanda sabah yürüyüşü yaptı.

Paylaş

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenme Beğenme 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Kızgın Kızgın 0
Üzgün Üzgün 0
Wow Wow 0