Adana sıcağa teslim: Termometreler 42 dereceyi gösterdi!
Adana’da termometreler güneşte 42 dereceyi gösterirken, sıcaktan bunalanlar parklara ve gölgelik alanlara gitti. Parkta gezintiye çıkan Ali Duran, “Yazın biz kaçacak yer arıyoruz. Adana'ya gelmek isteyen kışın gelsin” dedi.
Adana’da termometreler güneşte 42 dereceyi gösterirken, sıcaktan bunalanlar parklara ve gölgelik alanlara gitti. Parkta gezintiye çıkan Ali Duran, “Yazın biz kaçacak yer arıyoruz. Adana'ya gelmek isteyen kışın gelsin” dedi.
Paylaş
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenme
0
Aşk
0
Komik
0
Kızgın
0
Üzgün
0
Wow
0
